onsdag




gjorde egen banan/blåbärsglass som lillan fick till mellanmål. mixade en banan och några deciliter frysta blåbär i matberedaren. vart jätte gott och hela familjen tyckte om det :) bra för magen också!

nu sitter jag och kollar lite på fotograf bilder. har bokat tid den 18 juni på saxins så jag behöver lite tips och idéer på vad vi ska ta för slags bilder. vi kommer ta nått familjefoto också och hundarna ska va med om det är möjligt. det är bara att prova sa dom :) sen kommer mest fokus ligga på nellie. tänk då är hon nästan 10 månader, snart ett år och snart dags att börja på dagis. hjälp vad tiden springer ifrån mig, bäst att släppa datorn och njuta av min ledighet med världens underbaraste!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: