onsdag i bilder


imorse när vi väntade på att magdalena och hannes skulle komma så lekte nellie med båtsman. nellie ville gärna ta hans ben och gnaga på.


först när dom kom tog vi en promenad nere vid älven, sen när vi kom hem åt vi spenatsoppa och bröd som var kvar sen igår.

klockan halv två skulle hannes till BVC så då var de tvugna att åka. nellie somnade ute i vagnen så jag passade på att sola en liten stund.

när rickard kom hem så kom det hit en rörmockare och plockade ut toalett, dusch, element och handfat. så nu ska det rivas vägg och byggas upp en ny så badrummet blir större.


runt fem åkte vi upp till råbäck. rickard tog ett varv med nellie på ryggen, medans jag tränade intervaller. värmde upp med jogging 1,7 km sen 400m snabbt tempo varvat med 300m jogging, blev totalt 5,4 km. har inte tränat intervaller förrut men borde nog göra det för att öka konditionen. tycker inte att det är värst kul, men är väl för att det är så jobbigt. nu är det ett lång pass som står på tur nästa gång, det blir antingen på fredag eller lördag morgon. då ska jag försöka ta tid så att jag kan anmäla mig till karlstad loppet.


och självklart måste jag stretcha, annars blir jag stel som en pinne. är redan alldeles för stel!


imorgon ska jag med magdalena och hannes till öppna förskolan i karlskoga. ska bli roligt och se hur nellie beter sig med dom andra barnen :)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: