onsdag

nellie och jag har varit ute med en kort promenad ner till kronhallen nu på förmiddan. hon somnade i vagnen på vägen hem så nu ligger hon kvar ute och sover så gott. synd att det är så mulet, annars hade jag ju kunnat legat i solen så länge!

härligt för alla som jobbar och tar långhelg idag. förutom de som jobbar röda dagar vill säga! det är sånna här tillfällen man saknar när man är mammaledig. just att få gå hem en onsdag och veta att man kommer vara ledig från jobbet i fyra dagar. men å andra sidan så är man ju ledig jämnt nu istället. man glömmer lixom bort det ;) det är tänkt att nellie ska börja på dagis from den 1 oktober om vi får någon plats då, men det tror ja. sen får vi se om jag börjar jobba i augusti-september och rickard är hemma sista tiden. det beror på vad jag ska hitta på, har inte bestämt det än. läste i tidningen om yrkesvux här i degerfors, man kanske ska satsa på att utbilda sig till nått, känns som att man aldrig kommer få något jobb annars.

nu är det snart dags för lunch, sen klockan tre ska jag in till fia och vi ska ut på promenad!


ser ut som en docka när hon sover. om man ändå hade så fin hy som en bebis och hennes ögonfransar!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: