lördag

idag har vi haft en trevlig dag med magdalena, pelle och hannes. dom kom hit runt tolv och då började vi fixa lite med maten, det blev grillat idag när det var så bra väder. till efterrätt mosade vi i oss både blåbärspaj och jordgubb/rabarber paj, men gott var det!

nu sitter jag ute på altanen och bloggar, så skönt när man kan sitta ute på kvällarna såhär. men enligt tidningen så ska det bli lite sämre väder nästa vecka. idag har det inte blivit någon springtur, kanske tar en sväng imorgon förmiddag innan rickard ska iväg på cross. annars får det bli en vilohelg och spara krafterna tills på måndag. får se om jag följer med rickard på crossträning imorgon eller om nellie och jag stannar hemma och leker.

fick ett samtal igår kväll som gjorde att jag började hoppas. jag ska kanske inte hoppas för mycket, men jag hoppas ändå! det skulle förändra så mycket, men jag skulle också få ta och besluta mig för vissa andra saker..


pelle, magda och en trött hannes


hannes och nellie leker ute på altanen

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: