fredag

nu sitter jag och väntar på att rickard ska komma hem. han har varit och åkt gokart och grillat med jobbet. har haft sällskap av min fina lillasyster i eftermiddag och ikväll. först när hon kom så satt vi ute i solen en stund, sen cyklade vi till affären och köpte tacos och godis. nellie verkade tycka att det var helt okej att va ute och cykla.



nellie har på sista tiden vaknat klockan fyra varje morgon, då har hon vänt på sig så då måste man kliva upp och vända på henne så somnar hon om direkt. det brukar jag också göra, men imorse kunde jag verkligen inte det. så då tog jag istället på mig löparskorna och gav mig ut på en runda, som jag annars skulle ha tagit på dagen. så efter frukost kunde vi istället fixa lite hemma. vi har satt barnlås på kökslådorna med farligt innehåll, vi hann också med att klippa gräset och sitta ute i solen några timmar. så jag har till och med bränt mig lite.


nu ska jag nog gå och lägga mig, för det blir att gå upp tidigt imorn också då det bär iväg på crosstävling i arvika. första serietävlingen i år, jag hade tänkt att stanna hemma först, men blir så orolig och sen är det roligt att titta på när det är tävling.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: