fredag

nu har jag slagit mig ner i soffan. är helt slut. imorse strax innan sju gav jag mig ut på 1 mil, var ju tvungen att ta tid så jag visste vad jag skulle skriva till anmälningen. är nöjd över tiden som blev 51,5 minuter, vet ju inte om jag kommer klara det när loppet väl är, beror ju lite på väder och dagsform. imorse var vädret perfekt, 14 grader och lite regn i luften.

klockan tio var jag på plats på relax hud & hälsa. var verkligen jätte skönt, men hon hittade tyvärr lite muskelknutor i övre delen av ryggen som jag känner av nu.

idag lämnade rickard nellie i hennes säng medans han skulle ta ut båtsman. när han kom in hittade han henne såhär



och gå i lära gå vagnen blir bara roligare och roligare



nu åskar det så det kanske är bäst att stänga av datorn och dra ut sladden
Postat av: Magdalena

haha va söt hon är ;)

2010-05-21 @ 20:26:53
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: