torsdag

redan torsdag.. men för oss är det fredag eftersom rickard kommer vara ledig varje fredag fram tills semestern nu. ska bli skönt att kunna göra nått ihop dom dagarna.

igår var magdalena och hannes här, det blev en promenad i det fina vädret och sen lite fika. nellie tyckte hannes var jätte intressant, men tyvärr så vart hannes mest rädd för henne. kanske var för att nellie drog han i örat.



imorse blev det ingen promenad. jag laddar för min springtur i eftermiddag istället. tänkte ge mig på en runda på 1,5 mil om jag orkar. så jag har ingen aning om vad nellie och jag ska hitta på idag, blir väl det vanliga.

nu vakna lill tjejen så nu ska hon få lite mellanmål..
Postat av: Magdalena

haha vilka roliga bilder =) nellie ser ju helt galen ut :P hannes ser ut som en liten buttergubbe =)

2010-03-04 @ 09:03:28
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: