torsdag

ingen uppdatering av bloggen igår, hade jag bloggat igår hade det bara blivit ett depp-inlägg. men det kanske man måste ha ibland. känns lite bättre idag i alla fall!

idag vaknade vi kvart över sex. så jag har hunnit med att städa lite nu på morgonen. och om några timmar kommer mikaela hit och umgås med oss. var jätte längesen vi sågs nu!

igår bestämde jag mig för att jag ska börja träna på gym i alla fall. för jag är så rastlös så jag måste göra nånting några kvällar i veckan. så ikväll ska jag vara med på combat. då ska nellies morfar vara barnvakt, och det tror jag bara att han tycker är kul. hoppas jag i alla fall :)

halv sju slutar fia jobbet så då kommer hon hit och bosätter sig tills på söndag. imorn kväll ska vi fredagsmys, med tacos och let´s dance. och på lördag kväll kommer anneli hit också, då ska vi laga lite mat och ha det trevligt. tror det blir en toppen helg!



Postat av: Anli

Det ser jag fram emot ;)

2010-03-11 @ 12:56:41
URL: http://anneli-johansson.blogspot.com/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: