tisdag

klev upp tidigt imorse och bakade en kladdkaka gjord av bla. kesella och dinkelmjöl, och den vart faktiskt god. vid lunch kom therese och lilla tyr på besök. vi åt tacos och hade det trevligt. nu har jag precis gjort klart kvällsmaten och ska mysa med nellie en stund nu innan jag lägger henne. sen ska jag åka in till mammas butik på tjejkväll. ni som vill är välkomna! öppet mellan 18.00-20.30

det märks att nellie börjar bli större nu, hon är livligare och vill ha mer uppmärksamhet. så nu har jag inte ens hunnit städa här hemma. längtar tills på fredag när rickard är pappaledig så jag kan få storstäda! men det är roligt med nellie nu också eftersom man kan leka på ett annat sätt. imorn klockan åtta ska vi till bvc på sex månaders kontrollen hos läkaren, ska bli roligt och se vad man får göra då.

nej nu måste jag sätta igång om jag ska hinna iväg!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: