tisdag

vet inte vad som har hänt med mig.. igår somnade jag innan klockan nio. jag kommer väl in i nellies rutiner, men det är skönt att vakna klockan sex och vara utvilad.

det blev pump igår. kändes jätte bra, kände inte alls av förkylningen nått i alla fall. skönt att pumpa ur musklerna ordentligt. det skulle tydligen komma nytt program till nästa vecka så då är det bara att börja om, men roligt med ny musik också. även fast jag tycker om det programet som är just nu. på torsdag blir det ingen combat för då är ju vi i branäs, men det blir indoor imorn istället :) det är så skönt att komma iväg och träna, men ändå jobbigt att man ska behöva sitta och tokringa till gymmet direkt när dom öppnar för att få en plats. men magdalena sa igår att dom skulle ändra det där så man kunde boka plats över internet istället.

nu ligger nellie och sover, men hon vaknar nog snart. idag tänkte jag åka in till karlskoga och tanka och handla mat som vi ska ha med till branäs. annars har jag inga planer. tråkigt väder också, så jag väntar med promenaden ett tag! man kan ju hoppas på lite bättre väder till helgen i alla fall.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: