tisdag

vaknade utvilad imorse. inte så konstigt eftersom jag somna klockan nio igår kväll. vi åt frukost och sen tog vi en promenad i det fina vädret. får passa på nu, för såg i tidningen att det troligen ska regna senare i veckan!

nu har vi precis kommit hem från BVC, nellie fick vaccin mot svininfluensan. det gick bra, hon vart bara lite arg när de stack henne. men nu sitter hon här och leker och är nöjd igen. men vi får väl se hur det blir framåt kvällen. får hoppas hon klarar sig från feber.




idag har jag sånt där sötsug igen. jag är verkligen socker beroende, och det kan inte vara bra! får se vad jag gör åt det. om jag klarar mig utan nått sött eller inte. det bästa vore väl säkert att vara utan socker helt och hållet i några veckor. men jag klarar det inte, får jag inte nått sött när jag vill ha det så blir jag på sånt dåligt humör, vilket alla påverkas av, tyvärr! socker för mig är som nikotin för andra!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: