tisdag

idag har jag haft en väldigt rastlös dag. tog en promenad vid nio, sen låg nellie och jag och myste i soffan resten av dagen tills rickard kom hem. när han kom hem så tog vi en promenad igen. blir så jobbigt att bara ligga och slöa. önskar att jag kunde koppla av lite bättre. jag ringde även till jobbet idag. och jag fick komma tillbaka till min avdelning winback sen när jag ska börja igen. vilket betyder att det bara är jobb dagtid och inga helger. så det kändes jätte bra att de ville ha tillbaka mig! pratade även lite om att jag kanske skulle börja jobba två dagar i veckan snart och så kunde rickard vara pappaledig då. men det var inte så populärt från hans sida. så vi får se hur det blir. jag skulle tycka det va jätte skönt att ha det så. då kommer man iväg två dagar och jobbar och kan tänka på lite annat, samtidigt som man sen har fem hela dagar hemma med nellie som man kan längta till :)

tror minsann att jag har tappat min mättnadskänsla någonstans! för nu den senaste veckan så har jag inte kunnat bli mätt, även fast jag ätit massor. och sen är jag sugen att äta nått hela tiden. jätte jobbigt! så snart ska vi krypa ner framför tv:n och äta ben &jerry´s.
Postat av: sash

kul med jobbet, hihi min man kom oxå med glass till mig ;)

2010-03-09 @ 20:47:17
URL: http://sosarah.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: