onsdag

sov inget vidare inatt. nellie vaknade och ville inte sova så då fick hon komma in till oss. hon låg och sprattlade och talade och nöp mig i armen. hon sover verkligen inge bra när hon ligger mellan oss men hon ville ju inte sova i sin säng heller så det fanns ju tyvärr inte så mycket annat att göra då. får hoppas att hon sover bra inatt i alla fall. för nu när vi är i branäs så kommer hon nog inte sova lika bra. de brukar ju inte göra det när dom sover borta.

tog en kort promenad imorse. sen åkte jag in till åsa och lämnade nellie. hon var där medans jag var iväg på easyline. provade det idag för första gången. tyckte maskinerna kändes lite konstiga först, men på andra varvet kändes det bättre. men kändes som tiden gick så fort och att jag inte riktigt fick ut det jag ville av passet. är nog lättare nästa gång och om man kör med någon man känner, så man kan puscha varann. åkte sen tillbaka till åsa, vi åt lite lunch och sen åkte vi hem igen. fick för mig att jag skulle baka bullar när jag kom hem. så nu har vi bullar till helgen också. har nog mat, godis och fika till en hel armé tror ja. men i helgen är det semester och då får man äta och njuta!

var och tittade på ett gammalt sideboard nu ikväll också som vi skulle få. ska hämta det nästa vecka, då får jag nått att göra igen. ska polera upp det och måla det vitt så det passar in här hemma :)

fick ett annonsblad från babyproffsen idag. var bra pris på några olika bilbarnstolar mellan 24-28 mars. så jag tänkte åka in dit imorn på dagen och köpa en, för på söndag när vi kommer hem från branäs så är de säkert slutsålda redan! så lika bra att köpa en direkt. får se om det blir en acta graco cosmic comfort eller en britax hi-way.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: