onsdag

nu är jag helt slut.. tog promenaden idag innan frukost, tänkte ta en kort runda men det var så skönt ute så det blev 7,5 km. och aldrig har frukosten varit så god som den var imorse. gick och tänkte på den dom sista kilometrarna :) efter det blev det mys och lek med nellie och så tittade vi på desperate och cougar town som jag hade spelat in igår. jag orkar ju inte va uppe så länge, så det är perfekt att kunna spela in och se på det på dagen! gick till affären efter lunch för att handla lite. först gick jag till pekås och där hade dom inte det jag skulle ha, så då fortsatte jag till coop och inte heller där hade dom någon kesella vanilj. orkade inte gå till kronhallen också, så jag gick hem istället. rickard får stanna till på kronhallen när han åker från jobbet. jag känner mig helt trött i kroppen. imorn är det ju combat men på fredag ska kroppen få ledigt och vila. då ska jag, rickard och nellie in till örebro. vi ska bland annat kolla på bilbarnstol till nellie, den vi har nu har hon snart vuxit ur. så den får vi lägga undan till nästa lillskit :)

nu håller jag på att göra en pannkakstårta. hoppas den blir lika god som jag tror :)

Postat av: Magdalena

mums va gott ;)

2010-03-17 @ 16:33:56
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: