måndag


såhär såg det ut efter att nellie ätit lunch idag. lax och potatis. så efter maten var det bara att slänga henne i duschen för hela hon luktade lax.. men hon tyckte det var kul att kladda i alla fall :)

efter det åkte vi på babysim, näst sista gången idag. rickard var med idag också, tycker det blir mysigare när hela familjen är med. direkt efter simmet drog jag på mig springkläderna och tog mig en tur. hade tänkt springa min runda på 6 km, men det slutade med drygt en mil istället. var så skönt ute. men det var ganska jobbigt att det inte var plogat, förstår inte att de inte har haft tid att ploga på hela dagen! men det gick ju bra i alla fall, inga brutna ben! nu är rickard och tränar, sen när han kommer hem blir det gulaschsoppa med köttfärs och nybakat bröd.
Postat av: Nathalie Posth

Det var väl sista gången idag?:P

2010-03-01 @ 20:17:35
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: Magdalena

haha! mums tycker nellie :P

2010-03-01 @ 20:18:28
Postat av: Nathalie Posth

nee vad tusan, nu när jag räknar efter har det ju bara varit sju gånger! tyckte han sa nu idag att det var sista gången:P

2010-03-01 @ 20:19:57
URL: http://nathalieposth.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: