måndag



fortfarande sjuk.. blir en inne dag idag, så jag blir frisk snart. nellie har inte blivit sjuk än i alla fall som tur är. hon sitter och leker på golvet och är nöjd :) trist väder ute, men det gör ju inget eftersom jag ändå bara ska sitta inne. bra att det regnar så att snön försvinner snart. vad skönt det ska bli när det blir riktigt vår så man kan vara ute i trädgården och greja. vill bygga om altan också med en inglasad isolerad del och med soldäck och pool, men det får nog bli nästa sommar. i april har jag fått lite extra jobb, renoveringsjobb är det men mer kan jag inte säga. skönt med nått att göra och lite extra pengar.

imorn är det dags att åka till askersund med båtsman och melkki och kastrera dom. får hoppas att det blir bättre och att dom slutar märka revir överallt.

nu ska jag göra iordning lite lunch till nellan. hoppas alla får en trevlig måndag!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: