måndag

somnade redan klockan sju igår kväll. kände mig lite febrig så det var nog därför. men imorse när jag vaknade kände jag mig bättre. är bara lite snorig, men känner mig piggare. nu väntar jag på att magdalena och hannes ska komma hit. då ska vi ut på en lugn promenad, är ju så fint väder idag också! sen ska vi göra lunch ihop och leka med barnen :) sen får vi se hur vi känner oss om vi orkar med pump ikväll eller inte. men det gör vi säkert. avbokade indooren igår i alla fall, för jag vet att går jag dit och ska träna då tränar jag inte lungt utan då tar jag i allt jag har. men pumpen idag är ju bara styrketräning så det går nog lite bättre. nu är det inte många dagar kvar tills vi ska till branäs heller. ska bli så roligt, en lång helg med underbara familjen pettersson/tyllander :)

nu hoppar nellie för fullt i hoppgungan, hon verkar gilla den :) och precis när jag skrev detta gjorde hon världens spya rakt ut! kanske blir lite åksjuk av allt hoppande.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: