måndag

idag har jag haft besök av magdalena och hannes. vi tog en härlig promenad direkt på morgonen. så skönt att kunna träffa någon på dagen och hitta på nått så man inte bara blir sittandes inne. hennes hund var med hit också så hon och båtsman fick följa med på promenaden, sen var det full rulle här hemma men de vart trötta efter en stund gick och la sig. vi bakade en hurtbulle också som vi åt istället för fika. minst lika gott :)

nu ikväll har vi varit på pump. var jätte längesen jag var på det senast, men det var riktigt skönt. alltid svårt första gången när man inte kört på länge att veta hur mycket vikt man ska lasta på. men blir bättre nästa gång. då kör jag tyngre! kommer nog ha träningsvärk imorn i alla fall. rickard har blivit förkyld så det dröjer väl inte länge innan en själv och nellie blir sjuka. känns som den här vinter så har alla varit förkylda från och till hela tiden! men nu ska det väl snart bli vår och mindre sjukdomar :)

för imorn har vi inga större planer. förutom att nellie ska vaccineras mot svininfluensan klockan två. får hoppas hon inte mår dåligt av vaccinet bara..

nej nu ska jag se på familjen annorlunda. så härligt program!


Postat av: Magdalena

vilka små gullebullar ;)

2010-03-16 @ 09:06:49
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: