måndag

var ute på en promenad tidigare idag, vilket härligt väder vi har. hoppas våren är på ingång! nu ligger nellie och sover middag. jag la ner henne i sin spjälsäng medans jag åt lunch och när jag var klar och gick tillbaka och titta till henne så hade hon somnat. så nu har jag lite egen tid. och vad gör man då, jo sätter sig vid datorn. finns ju annat man kan göra, men kände för att också vila lite nu innan babysimmet.

jag köpte aldrig något träningskort. blir till att springa ute istället. kommer kosta så mycket och ta sån tid om jag ska åka ända till träningslagret varje gång jag ska träna. och så tränar rickard på måndagar, onsdagar och fredagar. så då har jag nellie. men det fungerar lika bra att springa och promenera :) snart blir det ju varmare ute också så då lockar det lite mer att ta sig ut!

på torsdag åker rickard till sälen med sina jobbarkompisar och är borta tills på söndag. men nellie och jag blir inte själva, för då ska fia bo här med oss. då får vi verkligen tid att umgås och äta gott i några dagar :)
Postat av: Fiia

jaaaaaaaaaaaa, SÅÅÅ mysigt vi ska ha det!!!!! hihihi :)



PUSS!

2010-03-08 @ 21:39:43
URL: http://fiiahalsocoach.blogpot.com/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: