fredag

imorse kom sotaren och ringde på dörren klockan sju. vi vill gärna ha en kamin i huset så vi diskuterade den möjligheten lite också. men om det skulle gå så skulle vi få möblera om vardagsrummet, så vi satte igång och provade om det skulle gå. men vi får se om det får plats, men möblerna får stå kvar som de gör nu i alla fall. sen tog vi en promenad ihop, benen var sega idag efter gårdagens löptur. lyckades ta mig runt en tur på 1,5 mil. men det var bara att tänka hela tiden att jag orkar, jag klarar det här :) löpningen kommer nog kännas lättare längre fram när jag har hållt på ett tag, får vi hoppas i alla fall! 1 timme och 15 min tog det igår. ska inte springa så långt varje gång bara, för då kommer nog kroppen säga ifrån..

nu är huset städat också, skönt! ikväll ska vi till magdalena och pelle och äta massa gott och spela geni. kommer garanterat vara lika trevligt som alltid :)




Postat av: Magdalena

så det blev 1,5 mil iaf. va duktig du är =)

mysigt med kamin förresten!

2010-03-05 @ 15:28:16
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: