fredag

imorse väckte nellie fia och mig tjugo över sex. då fick hon lite frukost och sen gav vi oss ut på en promenad. när vi kom hem njöt vi av en grötfrukost och ägg. sen gick tiden så fort och det var dags för att äta igen. efter lunch åkte fia till jobbet och nellie och jag blev ensamma igen. men klockan ett kom sofie hit på lite fika, så vi fick sällskap igen.

idag har nellie varit med på gymmet också, hon satt så snällt i sin bilbarnstol och tittade på. anneli visade mig lite övningar i gymmet som jag kunde göra. måste ju lägga upp styrkan lite annorlunda nu när jag kanske bara kommer köra där två gånger i veckan. igår var jag och magdalena på combaten. var jätte roligt, så det kommer jag nog köra på torsdagar. för det är ju meningen att träningen ska vara rolig så man måste ju hitta det man tycker är kul :)

snart kommer fia hem från jobbet. då ska vi göra tacos och slå oss ner framföt tv:n. och jag hade köpt godis som vi skulle mumsa på ikväll. men fia skulle inte äta nått godis, så då får jag allt för mig själv! undra om jag kommer bli mätt ikväll i alla fall :)

igår var ju morfar barnvakt åt nellie helt själv. och det hade gått jätte bra, de låg och sov när jag kom för att hämta henne. så hon vart inte så glad när vi skulle klä på henne. men hon hade ju somnat för natten lilla stumpan.


morfar & nellie

tror att morfar ville att nellie skulle bli musiker. först la han fram en kastrull och en pasta slev på golvet och satt nellie där så hon skulle trumma. sen gick dom och kollade på adams gitarrer. men nellie verkade inte så intresserad!
Postat av: Anneli

Hahaha så Fia är storbjuden :P JAG kan äta godis med dig ;) Jag lovar det är jag riktigt DUKTIG på :P hihihi

2010-03-13 @ 09:10:58

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: