blogg om nellie

känns som man delar med sig av ganska mycket på bloggen, mycket ointressant också. bloggen har nästan blivit ett sätt att "ha koll på" vad ens vänner och andra sysslar med istället för att kommunicera på andra sätt. alla har vi ju våra bloggar av olika anledningar. och min anledning var ju att den skulle handla om nellie. så från och med nu ska jag försöka att inte skriva så mycket om vad jag sysslar med för det är det ingen som egentigen bryr sig om, bara de nyfikna! detta kan ju innebära att det inte blir lika mycket bloggande, men så får det bli.

Postat av: Fiia

sen finns det dom som bryr sig om DIG, och som bryr sig om vad du skriver i bloggen, vad du gör.



jag bryr mig om dig!!



KRAM! : )

2010-03-31 @ 20:45:45
URL: http://fiiahalsocoach.blogpot.com/
Postat av: Mikaela

Ja fortsätt blogga som du har gjort.Jag tycker det är intressant och roligt att läsa :) Kram

2010-03-31 @ 23:21:09

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: