torsdag

igår blev det en hel dag med magda, hannes och nellie i örebro. vi fick tillslut in allt vi skulle ha med oss i bilen, men vi kunde inte handla några större saker. jag köpte i alla fall två toppar och  en jacka till mig och shorts och tights till nellie. vi åt lunch på den goda buffén och blev proppmätta. när vi var klara på marieberg tog vi en promenad bort till bauhaus och sen till ikea. det var skönt att gå lite efter all mat vi stoppat i oss. men väl inne på ikea blev det en mjusglass också. en trevlig dag med trevligt sällskap =)

imorse kom fia hit, vi tog en promenad först och sen lagade vi lunch. det blev stuvad vitkål med kycklingfilé. sen satt vi ute i solen medans nellie gick runt på gräsmattan med lära gå vagnen. nu i eftermiddag har jag varit jätte trött och nästan somnat flera gånger. så nu ska jag lägga mig i soffan och vila en liten stund. imorn tar rickards bror studenten så då ska vi till bergslagsskolan och kolla och sen blir det studentmiddag hemma hos dom.


nellie hittade en kompis i trädgården ...
Postat av: Magdalena

usch vilken äcklig kompis! :P

2010-06-10 @ 18:28:13
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: