torsdag

imorse tog nellie och jag en liten promenad till brattings. på våran altan så har vi en bit som är tegel som är så fult. vi har haft en jobbig klätterväxt som förstört hela väggen. de små "klorna" på växten går inte att få bort från teglet, så då bestämde jag mig för att måla över det istället.


före


efter - och vitt blev det såklart!

nu vill jag måla om hela huset vitt, det skulle se mycket fräschare ut. ska bara försöka övertala rickard också, sen så får jag väl jobba lite också så jag får ihop lite pengar. men först ska badrummet göras klart och nellies nya rum. det får bli på semestern, eller ja, rickards semester. men det känns som det blir min semester också för då kan man hjälpas åt med nellie. nu på sista tiden har rickard haft så mycket så jag har haft nellie själv nästan hela tiden. det är klart att man vill va med sin dotter, men man behöver lite avlastning och egen tid ibland också för att vara en bra mamma. men om 2 veckor börjar rickards semseter och då ska han vara hemma i 7 hela veckor! då ska vi nog hinna klart med badrummet och nellans nya rum. och mest av allt njuta av tiden tillsammans, vi kommer också åka på husvagnssemester! :)

nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem, han jobbar extra så det blir nog sent tyvärr..

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: