tisdag

idag var det meningen att mikaela skulle ha kommit hit, men hon kunde inte så vi skulle ta det nån dag nästa vecka istället. så jag packade ihop lite saker och åkte upp till mormor & morfars sommarstuga. där hade vi det jätte skönt i värmen och dom var så glada att vi kom och hälsade på. passade även på att stanna hos pappa & åsa en stund på vägen hem. det ska tydligen vara fint väder resten av veckan också, så härligt. när vi kom hem strax efter fem var nellie så trött så jag gjorde iordning välling till henne och sen somnade hon direkt. får se om hon får för sig att vakna tidigare imorgon bara för det :)

idag har rickard varit till nord´s och köpt reglar till badrummet, för imorn kommer snickaren och ska flytta väggen i badrummet. skönt att det händer nånting, för det börjar bli jobbigt att springa ner i källaren på toa hela tiden. men antagligen så tar badrummet ganska många veckor till eftersom allt ska göras om från grunden, men då blir det bra i alla fall.

som jag skrev igår så känns det mesta bra just nu. men det är en sak som jag oroar mig över, och jag hoppas att det verkligen inte är som jag tror. jag vet inte om jag gjort något fel, och har jag det så skulle jag jätte gärna vilja veta det .. för det är ingenting som jag vill förlora!



Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: