tisdag

idag har det vart alldeles för varmt tycker jag, och det tycker nog nellie också. blev en promenad imorse direkt efter frukost. när vi kom hem somnade nellie så då passade jag på att sola en stund och fylla upp vatten i nellies pool. så när nellie vaknade fick hon svalka av sig i poolen, hade poolen vart större hade jag nog också badat idag! när nellie hade tröttnat på att bada gick vi in och gjorde lunch och lekte inne en stund innan det var dags att sova middag. nellie fick sova i vagnen ute och jag somnade på en filt i gräset, även fast det var mulet just då så var jag jätte svett när jag vaknade. tröttnade sen på solen så då gick vi in och bakade kladdkaka. ringde hit rickards föräldrar och bror på fika, så att vi inte skulle behöva äta upp allt själva! nu ikväll har rickard trimmat runt staketet och jag har klippt gräset, så lite har vi fått gjort idag trots värmen. det ska ju inte vara lika varmt imorgon, vilket jag nu tycker är skönt. för i helgen ska det ju bli 30 grader, då måste man nog ligga i vattnet om man ska överleva.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: