söndag

idag blir min man gammal, 24 år. han säger det själv i alla fall, men jag tycker inte han ser värst gammal ut :) eftersom vi var på crosstävling hela dagen igår så hade vi en hel del att göra idag. vi började imorse att baka hallongrottor, rabarberpaj, blåbärspaj och kladdkaka. när vi var klara med det så gick vi ut i solen en stund, nellie somnade direkt i sin vagn och sov i två timmar. då passade vi på att klippa gräsmattan, vi tog hälften var så fick den andra ligga och sola så länge. rickard tvättade bilen och jag rensade ogräs. när nellie vaknade fick hon bada i sin pool en stund, vilket är mycket uppskattande! sen bakade vi bullar precis innan gästerna kom klockan fyra så att dom skulle vara färska och goda. så nu efter lite fikamys i solen så ska vi strax tända grillen, det blir fläskfilé och potatis i ugnen. det vart en hel del fika kvar, så den som vill är välkommen imorn på en fika :)

bilder från idag



nellie fick hjälpa till att baka hallongrottor, hon fick en degklump som hon kladade en massa med (det syns på tröjan)


ser ni mina två små bissingar ?



bilder från crossen igår


grattis älskling på din dag! älskar dig
Postat av: Magdalena

gammal? det va det värsta! 24 är väl ingen ålder :P

2010-06-06 @ 18:56:47
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: