söndag

nu är jag tillbaka. alltid lika skönt att komma hem även fast det är skönt att åka bort ibland. jag har haft en bra helg, men tröttheten har tagit över. när vi kom ner till skara i fredags kväll klockan elva vaknade nellie och sen ville hon inte riktigt somna igen när vi skulle sova. nellie sov mellan rickard och mig i husvagnen så det blev inte mycket sömn den natten. men inatt sov hon mycket bättre, vi fick till och med sovmorgon till halv åtta! det har gått både bra och dåligt för rickard i helgen. igår fick vi höra att han skulle sluta åka cross och idag i sista heatet så gick det riktigt bra istället. vi får väl se om han fortsätter att tävla på den här nivån nästa år, det beror nog på hur det går resten av säsongen! men man kan ju å andra sidan inte kräva att det ska gå hur lätt som helst när man knappt tränar nånting.

nu har jag precis duschat och slagit på tvättmaskinen. rickard är och köper mat för vi var så trött så vi inte orkade göra nått. för veckan som kommer har jag inga planer alls, så det är bara att hoppas på fint väder! men enligt yr. så ska de ju bli kanon väder till veckan. kanske en midsommar utan regn :)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: