söndag

nu har det inte blivit något skrivet här på ett tag. men jag har heller inte haft så mycket att skriva om. i fredags var det ju rickards brors tur att ta studenten. vi var på bergslagsskolan när han gick ut och sen blev det studentmiddag hemma hos dom. de bjöd på hemmagjord potatissallad med fläskfilé, kyckling och kassler. det vart en hel del över så vi har ätit det både igår och idag också, men det gör inget för det är så gott! patrick var så full så han skrämde nellie så hon vart rädd för honom. men han hade nog roligt i alla fall :)

igår var jag och nellie själva eftersom rickard fixade bälten till baksätet i crossbussen. då åkte vi in till stan, tog en tur i affärerna vid skolgärdet och sen gick jag till mammas butik och hälsade på. åkte hem till sara efter det då hon var lite nere efter allt som har hänt.. och det kan jag förstå, för så gör man inte..

idag efter frukost fick jag med mig rickard ut på en promenad. vi gick en ny runda som vi inte har gått förrut, blir så tråkigt att gå samma runda jämt. nu har vi precis ätit lunch och vet inte vad vi ska göra. jag är rastlös som vanligt, men det finns tyvärr inget som jag kan göra i badrummet heller. för det måste köpas gipsskivor först men då måste vi ha ett släp och det har vi inte idag. får försöka komma på något annat som jag kan greja med.



igår kväll tittade vi på den här filmen. trodde att den skulle vara bättre än vad den var efter allt jag har läst om den. men visst var den bra och rörande.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: