onsdag

vad varmt det har varit idag, men skönt! vi har varit ute på två promenader för att få njuta lite av värmen. nellie fick bada ute på altanen idag istället för att duscha, det tyckte hon om. hon satt och skvätte vatten överallt och skrattade.

rickard och snickaren har rivit badrummsväggen nu ikväll, och nellie bor ju i rummet precis intill så hon har vaknat till några gånger. men nu verkar hon ha vant sig för nu sover hon som en stock även fast de sågar och bankar en massa.

imorn ska jag äntligen få besök av therese och tyr. det var tre månader sen vi sågs sist så tyr har nog växt en hel del.

nu är jag sådär kvällssugen på nått, har inte så mycket gott hemma. men det ska man väl kanske inte ha heller. jag ska ta mig en tur till kylskåpet och skafferiet och se om jag kan hitta nått gott :)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: