onsdag

igår hann jag inte med nått bloggande. jag vart så trött på pilbuskarna som är på baksidan som bara växer och växer, så jag tog tag i det. när klockan var sju gick jag ut och började och var inte klar förrens klockan var fem. som tur var så var nellie på bra humör igår, hon lekte med sina leksaker i trädgården och kollade på när jag klippte ner buskarna. vi var ute hela dagen, gick bara in emellanåt och hämtade mat och bytte blöja :) nu känns det lite konstigt istället eftersom vi ser ut över hela parken på baksidan. men vi har tänkt att kanske plantera en tuijahäck till nästa år.

idag har jag och nellie varit hos pappa och åsa hela dagen. åsa fyller år idag. jag gjorde spenatsoppa och bakade bröd imorse som jag tog med mig och bjöd på till lunch. sen på eftermiddan blev det jordgubbstårta som åsa hade gjort. annars har vi varit ute hela dagen och lekt och solat, så stackars nellie har blivit lite brunbränd på kinderna. det ska tydligen bli fint väder imorn också, så då kommer vi säkert att vara ute en del då också. får försöka ha nellie mer i skuggan då, men inte så lätt när hon går och kryper runt överallt. dröjer nog inte länge innan hon springer runt här på baksidan, med tanke på vad fort tiden går ..


en trött nellie .. undra om hon kommer få lockigt hår som mamma..?

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: