lördag

har inte blivit något bloggande på länge nu, har inte riktigt haft tid till det. ja.. vad har hänt sen sist ..? i onsdags tog jag och nellie en cykeltur in till karlskoga till magdalena och hannes. nellie tyckte inte att det var lika roligt då hon bara satt och gnällde/tjöt där bak. men tror nog att det var för att hon var trött för annars brukar hon ju tycka om att cykla. väl hos magda och hannes så solade vi, nellie och hannes badade och så åt vi färskpotatis och kyckling. sen var jag så trött så jag orkade inte cykla hem igen, är ju ändå 1,5 mil, så rickard kom och hämtade oss med crossbussen :)




i torsdags var vi och åt buffé på spicy wook, var riktigt god mat där och billigt! efter det var vi till nords och köpte reglar till badrummet som vi igår morse försökte oss på att spika upp. tyvärr så har jag och rickard ganska svårt att göra sånna saker ihop då vi ganska lätt ryker ihop. beror nog mest på att rickard ganska lätt blir arg när nånting inte riktigt går som han vill och så blir jag arg på han för att han blir arg. och så blir han arg på mig för att jag blir arg på han. ja, ni ser, det fungerar liksom inte. men ikväll när nellie har lagt sig så ska vi göra ett nytt försök. fungerar det inte så får vi väl anmäla oss till arga snickaren!

vi hade inga planer alls för midsommarafton. men pappa och åsa bjöd hem oss på middag, och det var trevligt. de snapsade och drack öl, men jag höll mig till colan. någon måste ju köra hem och ta hand om nellie, och eftersom jag inte tycker om alkohol så spelar det ingen roll. vi var även ute och gick och plockade blommor som vi gjorde en krans av till nellie.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: