fredag


bild från igår när tyr och therese var här. nellie vart ivrig direkt och började klättra på tyrs vagn.

idag har vi till största del varit ute igen. blev promenad på morgonen och runt elva åkte jag och nellie till faster thilda. där provade vi hennes nya solsäng. det är en jätte stor solsäng med ställning som gungar och man får plats två-tre stycken på den, en sån ska jag också köpa! så när nellie sov middag i vagnen passade jag på att låna solsängen och lyckades bränna mig.. när jag kom hem var putte hos oss och kollade på tennis. jag var hungrig och han var hungrig så det blev räkrulle idag igen. har fastnat för det, men gud så gott det är!

imorn är det crosstävling uppe på lillängen här i degerfors. rickard ska vara med och köra så det blir väl en heldag där imorn. men då ska jag smörja in mig med solskyddsfaktor 20. har använt SPF 6 hela veckan, men det hjälpte inte idag tydligen. nu sitter jag och väntar på att rickard ska komma hem. den här veckan har vi verkligen inte setts många minuter, så nu saknar jag honom. vi får ta igen våran tid tillsammans på söndag, då fyller rickard även år. så då blir det att baka en massa och på eftermiddan kommer familjen på fika. hoppas på en toppen helg och att vädret håller i sig :)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: