lördag

rickard har somnat för länge sen i soffan, så då sätter jag mig framför datorn ett tag då. idag har det varit så där jobbigt varmt igen, måste bada när det är så här varmt. så kommer det bli så här varmt imorgon så tar vi nog cyklarna ner till degernäs och badar lite. idag har rickard mest grejat i badrummet och jag och nellie har varit och hälsat på pappa och åsa. de lekte en massa med nellie och sen bjöd de på hamburgare. nu ikväll har vi grillat och suttit ute på altanen och haft det mysigt. men jag förstår att rickard är trött efter att ha hållt på med badrummet i värmen! fast jag har också hjälp till lite, idag har jag lärt mig att sätta upp kopplingsdosor och dra rör. så imorn blir det nog att dra elen också.

nej nu klarar jag inte av att ha den här varma datorn i knät längre..

lite bilder från förra helgen i vänersborg

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: