torsdag

trött trött trött ... det är vad jag har varit idag.

imorse efter frukost åkte vi till nords för att handla våtrumsgipsskivor till badrummet. som tur var så fick vi hjälp att lasta in i släpkärran när vi var där. men när vi kom hem blev jag tvungen att bära in dem i garaget, och de var inte direkt lätta om man jämför med vanliga gipsskivor. efter det gjorde vi en lasagne. när vi tagit ur den ur ugnen tog vi en liten promenad så den fick svalna lite innan det var dags för lunch. när nellie sov middag så grejade vi lite i badrummet, det är då man får passa på.

nu sover nellie. och rickard och hans pappa håller på med vattenrören i badrummet. jag vill bara få klart det där badrummet. det var så mycket mer jobb än vad jag hade trott, men nu får man stå sitt kast.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: