tisdag

imorse kom magdalena och busungen hannes hit. efter att de hade ätit mellis tog vi en promenad runt degerfors medans rickard grejade lite i badrummet. när vi kom tillbaka gjorde vi stuvade makaroner och falukorv, stuvade makaroner har blivit min favorit! på eftermiddan när magda och hannes hade åkt hem tog rickard och jag en promenad till brattings och köpte tapeter till nellies rum. vi gick även förbi pekås och köpte jordgubbar som vi ska äta sen, med grädde såklart och kanske lite glass. på sommaren får man unna sig allt sånt där gott. jag ska väl inte säga nått iof eftersom jag väldigt ofta unnar mig det jag är sugen på :)



nu ska jag ta och lägga nellie. sen ska jag och rickard fortsätta måla nellies tak. imorn kommer kalle hit så då ska det bilas golv, nu går det framåt med badrummet i alla fall.


Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: