tisdag

idag har jag hunnit med en hel del. klockan sex vaknade jag och var pigg, men då passade nellie på att ta sovmorgon till klockan sju istället. men rickard och jag gick upp och åt frukost i alla fall. runt halv nio åkte jag in till fia. vi gick och handlade, lagade rotmos och bacon och sen bakade vi bullar. och allt blev jätte gott såklart, det blir det alltid även fast vi försöker oss på nått nytt :) klockan två åkte jag hem. jag valde mellan att ta en promenad eller storstäda. det fick bli att storstäda, har varit så skitigt här hemma nu medans vi hållt på med badrummet. två timmar tog det, sen var det rent igen! när städningen var klar lagade jag potatismos, köttbullar och gräddsås. och rickard kom hem lagom till maten var klar. så det var bara att sätta oss och äta och nu har han åkt iväg igen. han skulle hjälpa sina föräldrar att sätta upp en handdukstork. men det har han lovat nu i flera månader så det kanske var dags nu! han kommer väl hem om en stund, då tänkte vi flytta in badrumsmöblerna i badrummet och så ska rickard montera spottarna i taket. kan ju iof ta en promenad då, får se om jag orkar för jag är helt slut och mätt just nu!


nellie hade inte ro att sova, men trött var hon


men efter lite rotmos så somnade hon tillslut


och vi passade på att äta bullar och mjölk medans nellie sov

nu är badrummet nästan klart. bara några lister som ska på plats och sen koppla in dusch och toa.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: