tips för varma dagar



sitter i soffan med min kalla filt. förra sommaren när jag var höggravid fick jag tips om denna filt. den är egentligen till djur men vad spelar det för roll. den är i material som en disktrasa ungefär. man håller den under kran och sköljer en massa vatten på den, sen stoppar man den i kylen och låter ligga där. sen när man känner att man behöver kyla ner sig så tar man fram den och lägger sig på den eller lägger den på kroppen. jag brukar lägga den över benen, då känns det som hela kroppstemperaturen sjunker några grader. ska nog även ha med mig den i sängen inatt. finns att köpa på de flesta djuraffärer och kostar runt 100:-

såhär ser förpackningen ut. man förvarar filten i den i kylskåpet när den inte används

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: