söndag

vill bara tala om att min karl är väldigt snäll ibland! för inatt var det så himla varmt här hemma och dessutom så hade grannen fest så det gick knappast att sova. de flesta nätter sover nellie 12-13 timmar utan ett ljud, men inatt kunde hon inte heller sova. klockan tre vaknade hon och ville inte sova mer. rickard gick då upp och försökte natta henne igen. men det gick inte, så han tog upp henne till våran säng. men där ville hon inte heller sova, hon bara ställde sig upp och skulle klänga på mig hela tiden. efter att rickard försökt få henne att somna i en timme så gick han till soffan med nellie och satt sig och kollade på film. då somnade nellie efter tio minuter. men rickard kunde såklart inte somna igen så han satt uppe och kollade på film med nellie i knät. och jag fick vakna i lugn och ro, jag är ju ganska så morgonpigg av mig, men till klockan sju sov jag iaf :) det är precis som att nellie inte kan sova med rickard om jag är med, för då sover hon hellre med mig. men när de gick ut till soffan så gick det ju hur bra som helst. så det kommer säkert gå jätte bra när jag är i mallorca. gud så mycket tid dom kommer få med varan då!

idag har vi varit nere på degernäs och badat och solat. tre gånger badade jag faktiskt, var jätte skönt i vattnet. och badar jag inte så står jag inte ut i den här värmen. vi åkte ner klockan elva när nellie hade ätit lunch, sen badade vi och runt halv ett somnade hon i sin vagn. perfket att passa på att sola själv när hon sover middag. när vi kom hem fick hon bada i sin pool på gården också, och medans vi grillade så badade hon i sin balja på altanen. blir så jobbigt i denna värme för de små! så blir det lika varmt imorn så åker vi nog ner då också. nu är nellie nyss nattad och vi har grillat hamburgare. vi hann precis innan ovädret kom. ikväll ska jag dra på AC innan jag går och lägger mig så att det går att sova.

och vet ni, sista fotbollsmatchen för VM idag! vad skönt det ska bli att slippa skiten.


Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: