onsdag

då var man hemma igen då. har haft det jätte mysigt tillsammans med min goa släkt. tyvärr så har det inte varit kanonväder, men vi har ändå kunnat vara ute hela tiden. vi har grillat, spelat plump och bara haft det gött. det räcker att vara borta några dagar för det är alltid lika skönt att komma hem igen. och det har hänt en del med badrummet här hemma också. rickard har slitit hårt när jag och nellie har varit borta, men det är ju lättare att få saker gjort då. hoppas på att badrummet kan vara så gott som klart nästa vecka kanske :)

imorn ska jag till BVC med nellie. jag har inte varit där sen nellie var 6 månader eftersom jag var sjuk på hennes 8-månaders kontroll. blev en lite sen 10-månaders kontroll nu, men det berodde på att hon hade semester tills nu. nellie blir ju faktiskt 11 månader på måndag.

några bilder från stugan. är ett väldigt gammalt hus, men det är det som gör det charmigt. en sommarstuga ska inte vara ett lyxboende. ingen toa eller dusch finns det heller, så det blev till att gå på dass och bada i sjön. men det funkar bra det också!









Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: