lösenord

jag läste precis på Alex Schulmans blogg att han ska stänga ner sin blogg "att vara Charlie Schulmans pappa". det gör han för att hon har gått från en bebis till att ha blivit en flicka, han vill respektera hennes personlighet och hennes integritet. detta fick mig att fundera om att göra samma sak. kanske inte stänga ner bloggen helt och hållet. men vad kommer nellie egentligen tycka att jag skriver om henne och lägger ut bilder på henne. kanske man ska ta och lösenords skydda bloggen i alla fall. ni som fortfarande vill läsa denna blogg kan väl skicka ett mail till [email protected] så skickar jag användarnamn och lösenord till er som har rätt att läsa.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: