lördag

nellie har varit morgonpigg nu de senaste dagarna, hon har vaknat strax efter fem. men som tur var så gick jag och la mig igår kväll klockan nio så det var inte så farligt att gå upp idag. nu har vi precis ätit frukost och pappan och nellie ligger i sovrummet och kollar på barnprogram. själv så har jag inte ro att ligga kvar i sängen och sega så jag gick upp. jag vill börja med badrummet, men får vänta tills grannarna vaknat. kan ju inte stå på utsidan och såga med sticksågen såhär tidigt kanske. i torsdags kom mattläggaren hit och flytspacklade golvet. och igår var han här hela dagen och la mattan på golvet och våtrumsmatta på väggarna. så nu är det bara för oss att limma upp panelen på väggarna. vi började lite igår kväll när nellie hade lagt sig, kommer bli så himla fint! vi beställde även den där duschen som vi har kollat på. som tur var hade dom den i lager så vi ska dit och hämta den nästa vecka.


såhär blev golvet

ikväll ska vi till mamma och sara på grillning, har inte sett dom på över två veckor så nu var det dags.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: