fredag

har varit en jätte lugn dag idag. jag har mest legat i sängen och kollat på tv och sovit. har nog feber idag också, men jag tog alvedon för ett par timmar sen så nu känner jag mig lite bättre. nu har vi precis ätit tacolasagne. älskling var iväg och köpte en påse tutti frutti godis och en påse cheese balls nyss som jag ska mumsa på ikväll. inget som jag brukar köpa annars, men vart så sugen på det just idag :)

svar på elins kommentar: gardinen har jag sytt själv. men tyget har jag köpt i mammas butik (grönfeltsgården-mitt emot strandkanten). så var du intresserad av en sån gardin så är det bara du går dit och köper det tyget så syr mamma upp en åt dig.
Postat av: Elin

gud va du är duktig! heter tyget nåt speciellt? tänkte om det finns massa o välja på..? :)

2010-07-31 @ 08:45:05

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: