söndag

började dagen med en tidig promenad med båtsman. nellie låg kvar med pappa i sängen och kollade på skidor. när jag kom hem hade nellie somnat igen så då passade vi på att montera upp den sista garderoben. gick inte lika smidigt som förra gången. och när vi väl var klara och skulle ställa in garderoberna i pannrummet så märkte vi att golvet inte var direkt jämnt. så det fick vi lösa med små träbitar under garderoberna. men det vart bra till slut. så idag har jag rensat i källaren och fyllt saker i garderoberna så det inte är saker överallt i källaren. här ser ni resultatet av pannrummet. (fattas bara en list vid fondväggen)




nästa projekt med huset är ju sovrummet som jag redan har börjat med. har hunnit måla tre väggar vita. sen ska vi åka och kolla på panel till veckan som vi ska sätta upp på den fjärde väggen.

i eftermiddag kommer rickards föräldrar hit på fika. funderar på om jag kanske ska baka någon mer kaka kanske.

på lördag kanske jag ska gå ut med fia och några andra tjejer. det kan bli spännande det, när man inte har druckit en droppe på över 15 månader!
Postat av: Kia

Skönt att få ordning. Vi har knappt några förvarningsmöjligheter =( Gillade dina tatto, enkel, vacker o passar dig perfekt. Hur är det med hundarna? Vad roligt att ni ska ut, blir det statt?



Kramar kia

2010-01-25 @ 10:01:26

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: