kärlek

när jag tänker så mycket så tänker jag inte att jag går. jag var ute på en lång promenad imorse, och man kan verkligen säga att den blev lång. hade mp3 på mig så det kändes som benen gick av sig själv. det var så skönt ute imorse, så lungt och skönt! mätte sträckan på jogg.se när jag kom hem och det blev 10.34 km. men jag såg mindre och mindre ju längre jag gick, för mina ögonfransar såg ut som grenarna på träden ungefär. det var stora snöbollar på dom. men de tinade fort när jag kom in. nellie och pappan har myst tillsammans framför tv:n, men det är bara bra att dom också får egen tid med varandra. nu hör jag nellie skratta när pappan gör pruttljud på hennes mage. det är kärlek ♥


Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: