potta

blev inget babysim idag ändå. jag som hade varit ute och skottan i nästan två timmar för att vi skulle komma iväg. men när det väl var dags så hade det på en timme kommit hur mycket mer snö som helst. så det var bara att börja skotta igen. sen åkte jag iväg och insåg efter några meter att det här går inte. det var bara att vända, ville inte riskera att köra fast med nellie i bilen. det var ju inte plogat nånstans i degerfors nästan! jag som behövde komma iväg, har ju varit förkyld några dagar och inte gjort så mycket. eller för mig är det inte så mycket i alla fall :) men jag vill ju gärna ha nått att gärna precis hela tiden. ska försöka mig ut på en promenad imorn om det går vill säga.



nellan fick prova sin potta idag innan det var läggdags, och det gick bra. jag började fundera på vad det var som lät, och det dröjde ett tag innan jag kom på att det var pottan som spelade en melodi när det kom kiss i den :)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: