vecka 30

har tyvärr ingen ny bild att lägga in, men det kommer.

tänkte ändå uppdatera lite hur jag känner mig. känns som jag har blivit dubbelt så stor senaste veckan, trots magsjukan. jag får sammandragningar till och från så fort jag rör på mig. sparkarna har även blivit annorlunda. är inte så mycket buffar som det var förrut, nu känner jag mer att bebisen har det trångt och försöker vända på sig och den trycker mest. ibland kan det göra riktigt ont när den trycker upp fötterna under (?) revbenen.

idag tog vi en promenad till affären som ligger ca 15 min ifrån oss. jag fick gå väldigt sakta för att inte få sammandragningar och när vi nästan var framme så fick jag håll som gjorde jätte ont. väl inne i affären så släppte hållet som tur var, men sen gick vi sakta hem för att det inte skulle komma tillbaka. jag som bara för nån vecka sen kunde powerwalka en halvmil utan känningar. men men, jag ska ju inte glömma bort att jag är höggravid och måste lyssna på min kropp när den säger ifrån! (köpte även en liten påse fruxo på affären, som jag glömde att packa ner i påsen. så den ligger nog kvar i affären. stackars mig)

igår kväll tittade rickard på min mage och sa : "det där är en killmage, det ser ja" så vi får väl se om han får sin pojk tillslut eller inte ;) jag tror 70% på en tjej och 30% på en kille. men rickard hade ju rätt förra gången så ..

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: