tisdag

bara två dagar kvar till julafton nu. längtar verkligen till julen i år :) kanske är för att man har barn också. ska bli så underbart att få vara med släkten, äta god mat och byta julklappar. har inte ätit någon julmat alls i år nu innan julafton. annars brukar jag alltid ha varit på nått julbord. men nu har jag fått vänta tills den "riktiga" dagen. och ingen julskinka har vi hunnit gjort än heller. men det tror jag vi hoppar över i år.

imorse kom eleonore och olivia och hälsade på en liten stund innan det var dags för mig att jobba och för nellie att åka till dagis. nellie var jätte gnällig idag på morgonen så jag vet inte vad det var med henne. men det verkade ha gått bra på dagis iaf. nellies farmor hämtade henne när hon slutade och tog med henne hem. för rickard var tvungen att åka och köpa pellets nu innan jul så att vi inte fryser ihjäl här hemma!

imorn förmiddag innan jobbet så får jag sällskap av magdalena och hannes. är så roligt att se när dom leker nu, ibland springer de och jagar varandra. nyss var de ju så små och nu kan de springa ..


nellie myser själv framför tv:n i sovrummet medans jag gör mig iordning

 

längtar efter min lilla buse nu, hon ligger ju och sover när jag slutar så här sent. men nu är det nog dags för mig att lägga mig också, så snart får jag pussa på henne igen.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: