söndag

har haft en jätte mysig jul helg. har ätit en massa gott och fått mycket fina paket. jag har bland annat fått, presentkort på saxin, ett newborn set till tripp trappen som lillen kan sitta i, en slipmaskin, påslakanset, strumpor och lite annat smått. nellie fick en hel del julklappar hon. men hon är ju minst så det är väl så det ska vara. hon har bland annat fått en massa kläder, en gunghäst i trä, tågbana i trä, barninstrument, leksaksbil, tofflor, mini kastrullset, kritor och dataspel.






idag har vi varit inne i örebro nästan hela dagen. det var meningen att vi bara skulle dit och kika en sväng, men det var så mycket folk så det tog lite längre tid än planerat. fast ändå så orkade vi knappt gå i så många affärer på grund av allt folk. vi åkte först till lager 157 där jag köpte mig ett par jätte mysiga mjukisbyxor. fast det var nog mest rickard som tyckte jag skulle köpa dom, han tycker nog inte att jag ser så bra ut i hans gamla mjukisbyxor. dom jag köpte var en tjejmodel från bondelid som var lite tajtare. har på mig dom nu, så de funkar nog både som gravid och ogravid! där köpte vi även en t-shirt och en zip-tröja från lundmyr till nellie och en bondelid tröja. efter vi hade varit där tog vi en sväng på media markt, där det var kaos på parkering. hittade mig en mp3 spelare som jag ska ha sen när jag är ute och går och springer. köpte en som jag kan knäppa fast i tröjan eller byxorna. inne på mariebrg köpte vi inte så mycket, ett par jeans till nellie tror jag var allt. gick även in på babyproffsen för att fråga om våran syskonvagn hade kommit, och det hade den. så vi tog med oss den också när vi ändå var där. har provkört den lite här hemma och än så länge är jag bara nöjd, får väl ta mig en provtur med nellie imorn kanske :)

på vägen hem stannade vi hos mamma då vi var bjudna på mat. rostbiff och potatisgratäng och till efterrätt fick vi glass, grädde och jordgubbar. var så gott att äta nått annat än julmat nu :) så nu har vi bara varit hemma en liten stund, har inte varit hemma många timmar den här helgen. men skönt att det är kort vecka igen. är ledig tisdag och onsdag då jag kommer att jobba en stund på nyårsafton och nyårsdagen. men nu ska jag nog bara lägga mig och titta på tv ett tag innan jag somnar. jobb imorn 11-19.15.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: