onsdag

tredje dagen på inskolningen idag och det går fortfarande bra. idag var vi där 5 timmar, och det blir det imorn också. på fredag ska hon vara där själv 5 timmar om det går bra. kommer kännas jätte konstigt att vara hemma själv i fem timmar. men jag ska försöka orka med att städa, tvätta och måla lite. så tiden kommer nog gå fort ändå. på måndag är det ju dags för mig att börja jobba, så då antar jag att jag inte kommer ha lika mycket tid över till annat. men det handlar ju bara om två månader, sen är man mammaledig igen :) ringde till jobbet idag för att se vart jag skulle få jobba, men hon skulle ringa upp mig imorn med besked. vill veta hur mina dagar kommer se ut ungefär så jag kan planera lite, för nu får ju rickard och jag dela på sysslorna hemma och hämtning och lämning på dagis.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: